maandag 16 maart 2015

Rarara wie ben ik?

Dat lijkt mij het ideale onderwerp om deze blog mee te starten. Al krijg ik bij deze vraag wel meteen het 1 september gevoel van toen ik nog op school zat. 
Ik ben dus ...

Brighid, ik vind het ook niet vervelend om jullie mijn leeftijd te vertellen die namelijk 25 30 is. (Verdomde autocorrect)
Op deze jonge leeftijd heb ik het best al goed voor elkaar. Alle dingen waar ik als kind vroeger van droomde heb ik inmiddels bereikt. Ik leerde de leukste man op aarde kennen en toevallig vond die mij blijkbaar ook wel leuk. Dus besloten wij een leuke relatie te starten en na een tijdje samen gewoond te hebben stapten wij in het huwelijksbootje. Al snel kwamen wij erachter wij dat het nog leuker zou zijn met twee leuke kindjes en in 2008 werd toen onze fantastische dochter Eline geboren en in 2010 onze grandioze zoon Jules. Dit leuke leventje is helemaal volledig met onze leuke families en vrienden en onze leuke banen.
Maar alle gekheid op een stokje, met al dat leuks kreeg ik het ook best druk. En in al die drukte wou ik toch niet vergeten af en toe wat leuks voor mezelf te doen. Lekker ego├»stisch, njah misschien wel :-). 
Na een tijdje breien en haken wou ik toch weer iets nieuws uitproberen. Toen een aantal vrienden in de omgeving startten met naaien was mijn interesse wel gewekt. Echter had ik nog nooit een naaimachine van dichtbij bekeken en wist ik totaal niet waar ik op moest letten bij een eventuele aankoop. 
Daarbovenop ben ik ook wel het type dat snel forfait geeft als het te officieel wordt, dus naailessen starten leek mij al geen goed plan. Ik wil namelijk zelf beslissen wanneer ik met mijn hobby bezig wil zijn (dat laatste is helemaal een mooie droom met kinderen in huis, daar kwam ik later dus ook achter). 
Ik zocht het hele internet af en mede dankzij het advies in meerdere naaigroepjes op Facebook ben ik uiteindelijk dan toch gestart met de nieuwe hobby. Ongeveer een jaar geleden startte ik dus mijn eerste projectje en dat was zeker niet het laatste. 
Het is veel 'trial and error', maar daar leer ik wel het meeste uit. Dus als jullie even nieuwsgierig zijn naar het verdere verloop van dit alles nodig ik jullie allemaal uit mij hier te volgen. 

Groetjes,
Brighid

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen