zondag 3 mei 2015

Bloemetjes à volonté

Onlangs ontdekte ik een leuke app. Ik wou  namelijk een aantal blogs volgen maar ik kom amper aan mijn computer thuis, dus blogs volgen leek mij bijna onbegonnen werk op mijn gsm. Tot ik dan toch eens Google raadpleegde en ontdekte dat er een app op mijn maat bestond namelijk Bloglovin'. Ik waarschuw u, het is verslavend. Je kan het vergelijken met Pinterest, waar ik ook menig uren aan verslind. Een gewaarschuwde man/vrouw is er twee waard.
Ik klikte lustig de blogs aan die ik wou volgen en op een dag zag ik op de blogspot van Emma en Mona volgend rokje passeren en ik was meteen verliefd op het modelletje. Handig als de app ook is, (ik zei het al, het is op mijn maat gemaakt en ik herhaal nog één maal: het is verslavend) kon ik deze blog opslaan in een zelfgemaakt lijstje: to do.

Kinderen groeien als kool en de mijne zijn daar geen uitzondering op. Stapels kleding werden de afgelopen weken uit de kast gehaald wegens te klein. Tijd om te gaan shoppen dus.
Vandaag besloot ik mijn kortingsstickertjes te verzilveren bij JBC. Ik kocht wat leuke basics waaronder ook een roze cardigan. Eentje die te leuk was om niet mee te nemen maar eigenlijk niet echt op een stuk paste vanuit onze diva haar kast. Plots kon ik mij herinneren dat ik nog een coupon ergens had liggen met bloemetjes, zo eentje van 2 euro maar zonder echte bestemming. Ik zocht de link nog eens op van Emma en Mona in mijn to do-lijstje en besloot mij eraan te wagen.

Dit is het resultaat:

De zoom werkte ik af met roze biais die ik naar binnen zoomde.



En dit is dan de bewuste cardigan.


Ik ben weeral benieuwd naar de reactie morgenvroeg. En als onze diva even een gaatje in haar agenda vindt hoop ik binnenkort een aan-foto te kunnen posten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen