zaterdag 30 januari 2016

Cosy @ home

Bij gebrek aan zonnestralen en de aanwezigheid van een stevige wind die zo nu en dan opsteekt besloot ik vandaag naar de stoffenwinkel te trekken en de dag zo een beetje op te fleuren. Ik heb het vast al een paar keer gezegd maar ik heb het geluk de meest geweldige man op aarde te hebben die spontaan voorstelde onze kroost mee te nemen naar de supermarkt zodat ik rustig kon shoppen. Stofjes voor een lenteoutfit had ik thuis al klaar liggen maar stofjes voor een gezellige tussenseizoenoutfit mankeerden nog en dat is nu net iets want in BelgiĆ« wel handig kan zijn. 
Ik keek, zag en overwon. Twee stofjes voor de kinderen en boordstof werden op de kar gezwierd en een extra coupon die mijn naam bleef roepen mocht ook mee. Ik kan haast niet wachten eraan te beginnen. 

2 opmerkingen:

  1. Oh! Ik kijk al uit naar de resultaten van je stofjesjacht
    ♥ voor de vent trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk!! Dat gaan weer mooie dingen worden!

    BeantwoordenVerwijderen