vrijdag 29 januari 2016

Een nieuwe uitdaging

Toegeven, patronen overtekenen is niet mijn favoriete bezigheid. Het zoeken van de juiste maat in die wirwar van lijnen , tekentjes en verschillende patroondelen, het vloeken als je toch ergens een merkteken vergeten bent, het gebruik van onpubliceerbare woorden als je merkt dat het over te tekenen stuk net niet meer op het patroonpapier past of zoals een tijd geleden bij het laatste onderdeel het patroonpapier net op was. Laat mij maar bezig zijn met de stofjes zelf, het in elkaar zetten en het perfectionaliseren van het nieuwe stuk. Maar dit weekend grijp ik zonder mopperen mijn potlood en (nieuwe rol) patroonpapier bij elkaar en ga ik aan de slag. En wel voor een speciale reden, eigenlijk meer een unieke kans. Maar daarover binnenkort meer :-).

Keep you posted ...

3 opmerkingen:

  1. Is het dat wat ik denk... ;.) Heel erg benieuwd.
    Groetjes uit de Villa Sepia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wat jij denkt :-p al zou het wel kunnen ... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik de laatste tijd puinzakken uit de Action om patronen over te tekenen en vind het persoonlijk een stuk gemakkelijker daar mee,je ziet de lijnen veel beter staan!

    BeantwoordenVerwijderen