zondag 24 januari 2016

Stof tot nadenken

Ik MOET dríngend nog eens stofjes halen, ik zit bijna zonder! Dat zei ik deze week tegen mijn man, die me op zijn beurt een beetje smalend aankeek. Gezien de drukte van de afgelopen dagen is het mij niet gelukt om mijn voorraad aan te vullen waardoor ik het al een beetje benauwd krijg. Helemaal zonder vallen zou een ramp zijn. Want wat moet je doen op een avond wanneer je onverwachts toch een beetje me-time zou hebben? Daarom besloot ik vandaag de stofjeskast eens onder handen te nemen. Sommige stukken zijn overschotjes maar anderen toch nog volledig nieuw, ooit gekocht met een wild idee maar nooit tot onder mijn machine geraakt. Misschien toch maar eens eerst deze voorraad verwerken?







7 opmerkingen:

  1. hehe, zonder zit je dus nog zeker niet :) Ik permitteer mezelf 1 grote bak van Ikea per jaar. Moet toegeven dat er toch al heel wat inzit, ook al is het jaar nog geen maand bezig (ahum) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn wel wat stofjes waar al een deeltje van gebruikt is intussen. Niet altijd makkelijk om een klein projectje te vinden waar je het stofje toch nog eens voor kan gebruiken he.

      Verwijderen
    2. Er zijn wel wat stofjes waar al een deeltje van gebruikt is intussen. Niet altijd makkelijk om een klein projectje te vinden waar je het stofje toch nog eens voor kan gebruiken he.

      Verwijderen
  2. Ik snap je hoor...heb ook een berg stof...maar dan net niet dat stofje dat bij het project past wat in mijn hoofd zit...toch ook maar eens goed in mijn voorraad duiken en wat opmaken😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vachtje vraagt toch direct om een zsazsa-gilet :-) Hier werd de stoffenkast laatst ook eens opgeruimd, met als conclusie: voorraad genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een fantastisch idee! Het is te weinig om iets groots van te maken! Bedankt voor de tip! (Ps: ik heb de correctie van LMV over de snow trui gevonden, kan ik ze jou bezorgen of is het niet meer nodig?)

      Verwijderen