maandag 25 januari 2016

Verwennerijen!

Vandaag waren mijn man en ik al 15 jaar gelukkig samen. Dat cijfer laat me een tikkeltje oud voelen maar maakt me vooral heel gelukkig. 15 jaar liefde, 2 prachtige kinderen en een hondje, een huisje en alles wat mijn hartje begeert.

Mijn man legde me vandaag nog eens extra in de watten met een nieuwe parfum en zorgde er zelfs voor dat mijn lievelingsdessert geserveerd werd. Op de koop toe mocht ik vandaag mijn Kam Snaps gaan aanschaffen. Zeg nu zelf, ik ben toch met mijn gat in de boter gevallen! 


De Kam Snaps tang en toebehoren kocht ik bij http://www.kleurpermeter.be/. Wat een service! Ik stuurde deze namiddag een bericht via Facebook en mocht 's avonds al langskomen. Ik werd vriendelijk ontvangen, kreeg een uitgebreide uitleg over de verschillen tussen Kam Snaps en Prym, zochten alle kleurtjes uit en we deden er nog een gezellige babbel bovenop.  Bijkomende meevaller is dat dit alles slechts op een paar 100 meter van mijn voordeur plaats vond. Hier zien ze mij zeker nog terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten