maandag 29 februari 2016

Trots op mijn nieuwe labels

Sinds een hele tijd werk ik met labeltjes voor net dat tikkeltje meer bij het afwerken van mijn nieuwe naaiwerkjes. Ik bestelde ze ooit bij Nominette en ben er nog steeds súper tevreden van. Het zijn eigenlijk witte lintjes die je makkelijk dubbel in de naad kan innaaien maar ook plat kan gebruiken vanachter in de kraag. Handig dus! Ik ging toen voor wit met gouden opdruk.


Ik toonde jullie een tijdje geleden trots de leuke Facebookpost van Nominette, ik kan haast niet wachten om jullie mijn inzending van toen te tonen maar ik blijf nog geduldig tot zij het startschot geven :-). Ik heb met deze inzending namelijk een set nieuwe labels gewonnen! Ik wou het liefst van al meteen bestellen maar besloot eerst even goed na te denken, alles te laten bezinken en een leuk concept te bedenken. Een groter label leek mij wel fijn voor de grotere projectjes zoals dekentjes, mandjes, enz. Het sterretje wilde ik behouden en over de gouden opdruk was ik ook zot enthousiast dus die bleef ook. Deze keer ging ik voor een zwarte achtergrond. Zoveel was al zeker. Maar dan het lettertype ... Man, ik vond niets, maar dan ook niets, dat mijn goesting was. Heel Word heb ik afgezocht maar nee, deze veeleisende ambetante dame was te kieskeurig. Uiteindelijk heb ik het dan zelf eigenlinkshandig geschreven en ingevoerd als eigen logo met de ster die ik wou behouden. Handig dat dit nu ook bij Nominette kan! 



Ik ben echt zo content met het resultaat. Ik wou het gisteren bijna in mijn enthousiasme tussen de naad van het marcelleke van de zoon proppen maar de verhoudingen zouden niet correct zijn geweest :-). Nog even geduld Brighid, nog even geduld.

Weeral was de service van Nominette top! De labeltjes zaten amper 3 dagen later al in de brievenbus, van een snelle levering gesproken. Ook al heb ik deze labels gewonnen, mij zien ze zeker nog terug.






5 opmerkingen: