donderdag 17 maart 2016

Al zwierend de lente in

Joepie!!! Ik won de wedstrijd van Nominette labels en haalde hierbij een prachtig plaatsje op hun persoonlijke blog én ik mocht kledinglabels uitkiezen naar keuze. Nu mijn blogje daar zo staat te pronken op hun eigenste blog, is het tijd om mijn inzending met jullie te delen, nietwaar?
Hierbij mijn creatie die ik enkele weken geleden instuurde:

Ik weet het, kerst is nog maar net voorbij en de lente staat alweer voor de deur, al zou je aan dat laatste wel durven twijfelen als je de afgelopen dagen naar buiten keek. Het weer veranderen, prima plan maar dat lijkt mij een tikkeltje te ambitieus. Echter aan dat lentegevoel kan ik toch wél iets doen. Ik dacht enkele dagen na, zocht het ideale stofje om in dit thema aan de slag te gaan en zette alles op alles om nog vóór een weekje vakantie deze creatie af te hebben en toch ook onze koffers op tijd gepakt te hebben.

Het doelwit: de dochter. Ik vind het héérlijk om voor haar te kunnen naaien, ze is dan ook ontzettend dankbaar als er weer een nieuw kledingstuk in haar kast komt te hangen en ze is meteen ook mijn grootste reclamebord. Trots gaat ze steevast de volgende dag in haar nieuwe outfit naar school om alle klasgenootjes en juffen op de hoogte te brengen van mama's nieuwste creatie.

Maar terug on topic ... het lentegevoel:
Als ik het woord 'lente' hoor dan denk ik meteen aan rokjes en blote benen. Bloemetjes en vogeltjes die fluiten. Vrolijke kleurtjes en vrolijke gezichtjes. De eerste warme zonnestralen die de mensen naar buiten lokken. De vlinders in mijn buik dansen al bij de gedachte alleen. 
Dit alles probeerde ik te verwerken in dit rokje. Dames en heren, appelen en peren, ik stel u voor: mijn lentecreatie!

Voor dit rokje koos ik een basic model uit, eentje waar je mee kan fietsen - huppelen - klimmen - spurten - dansen kortom alles waar de lente om vraagt, namelijk het fronsrokje in zijn puurste vorm. Ik ging voor bling bling elastiek zodat de minste zonnestraal x 1000 weerkaatst wordt. 
Zoveel kleur en lente in één rokje, denk daar nog een stralend kindersmoeltje bij. Zeg nu zelf, beginnen die vlinders bij jullie ook te dansen?

(Opgelet, bij het bekijken van de foto's is een zonnebril aan te raden.) 




Elastiek: Veritas
stofje: Bellisimi Fiori Designed for you By Poppy
Garen: Güterman - Gold
Label: Nominette

8 opmerkingen: