dinsdag 1 maart 2016

Fototerugblik februari

Ook al duurde dit jaar februari 24 uur langer, het vloog weeral voorbij en maart is alweer van start gegaan. Het ideale moment dus om even terug te blikken op de afgelopen maand.
Het was een maand om van te genieten en dan vooral als gezin. We gingen namelijk voor het eerst met ons viertjes op skireis en afgelopen weekend trokken we er nog een weekend op uit om uit te waaien aan zee.





Verder was het een zeer creatieve maand, elke vrije moment bracht ik zo ongeveer door achter mijn naaimachine. Dat is dan weer voor mij erg genieten. Voor manlief iets minder omdat hij de TV er vaak niet bovenuit hoort, maar wat is dat nu weer met water bij de wijn? Tenslotte is hij nu gepromoveerd tot 'baas van de afstandsbediening'. Voor wat hoort wat, nietwaar? :-)
Ik ben ook nog elke dag opnieuw zo blij dat ik kan samenwerken met Droomstoffen zodat ik jullie regelmatig op een nieuwe blog kan trakteren, het tempo ligt hier dus inderdaad wat hoger dan normaal gezien, maar al die leuke stofjes van haar inspireren me enorm.










 Helaas moesten we ook afscheid nemen van iemand heel bijzonder, al voelt het niet als afscheid. De waardevolle bagage die deze persoon ons heeft meegegeven dragen we voor altijd met ons mee.
Hoe verdriet en geluk kort bij elkaar kunnen liggen, gingen we deze maand ook op babybezoek om de schattige Net te bewonderen. Een handmade kadootje was dus wel gepast. 


Februari zorgde ook voor een stijging in ons adrenalineniveau toen Jules overkop ging met de slee en riep 'mamaaaa, ik heb bloooeeee-hooooeeeed', Jules die van de trap naar beneden viel met een lichte hersenschudding tot gevolg en toen Casper besloot dat het leven beter was in het zonnetje op een terrasje in plaats van thuis waar niets te beleven valt en de hond er dus alleen op uit trok aan zee. Eline ruilde ook een melktand in voor een nieuwer exemplaar. (Dat bloederig tafereel zal ik jullie besparen)

We genoten niet alleen op reis maar ook in het Antwerpse, we gingen naar de oude en nieuwe K3 kijken, genoten van een gezellige lichtjeswandeling (super leuk initiatief van de school), stuurden met carnaval een K3tje en Rox naar school, ik liet eindelijk die ontspannende massage doen die ooit kado had gekregen van een vriendin, we gingen gezellig uit eten voor mijn schoonmoeder haar verjaardag, ik genoot ten volle van een gezellige zusjesdate, ...


Maar februari was ook druk! Ontzettend druk. Vergaderingen en communievoorbereidingen à volonté en helaas werden we niet gespaard (behalve onze kleinste krachtpatser dan) van de ziektebeestjes.

Dat maart minstens even gezellig, creatief en liefdevol mag zijn. Met uitzondering mijn liefde voor de bacteriën, jullie zijn niet meer welkom.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen