zaterdag 12 maart 2016

Laat die temperatuur maar stijgen

Ik beken ... Ik ben gulzig. De eerste lentezonnestralen waren deze week al heel aanwezig. Dat alleen al is voldoende om me te laten snakken naar de zomer. Lekker warm weer, genieten op ons terras terwijl de kindjes buiten spelen. Tijd voor een zomeroutfit. Eentje dat zomer ademt. Het was een test, dus ik greep naar een stofje dat ik nog had liggen en waar geen potten mee gebroken zouden zijn als het niet zou lukken. Ik zag onlangs een leuk patroontje voor een jumpsuit passeren, drukte het af voor het geval ik er aan toe zou komen en nu was het dus zover.

Ik begon ijverig te knippen en plakken en ontdekte dat ik mijn printer zijn C4 moet geven. Een aantal pagina's waren niet afgedrukt en de meeste lijnen waren ook niet zichtbaar. Ik had er nochtans mijn zinnen op gezet dus besloot toen zelf met de hulp van wat wel uit de printer rolde verder te tekenen naar een gelijkaardig patroon. Op hoop van zegen dan maar.

Een beetje later was dit het resultaat:

Dat zag er niet zo slecht uit eigenlijk. Vandaag liet ik Eline passen en besloot: wel wat ruim maar ideaal voor wat het moet dienen: spelen en ravotten terwijl wij genieten van een lekkere cocktail.
Missie geslaagd!




4 opmerkingen:

  1. Vind hem niet ruim hoor, leuk juist!! (welk patroon was dat??)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is het GRATIS (woop woop) patroontje ;-)
      http://www.purlsoho.com/create/2015/06/26/summer-romper-for-kids/

      Verwijderen