woensdag 16 maart 2016

Strijkhoesje

Ik zocht al een tijdje een mini strijkplank/strijkarm, of hoe heet dat eigenlijk? Ik naaide namelijk de communiejurk van onze dochter zelf en wou dat het dan ook picobello gestreken zou zijn, er waren zo wat kantjes waar ik minder goed aan kon op mijn grote plank zonder nieuwe plooien te strijken.

Gelukkig had mijn schoonmoeder nog zo'n plankje op overschot en kreeg ik het mee :-D. Ik heb het al zoveel gebruikt! Je weet niet wat je mist als je het niet hebt maar vind het zo'n gemak nu. Het hoesje was aan vervanging toe dus ik naaide een nieuw exemplaar met een restje stof dat ik nog over had. 


Dat gaat hier nog veel gebruikt worden! 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook eentje van mijn bomma, maar da's gewoon een houten plank met een verkleurd doekske rond. Ik in deze even!

    BeantwoordenVerwijderen