vrijdag 22 april 2016

Een Gloriatop voor Eline

Vanmorgen toen Eline naar beneden kwam lag er een gloednieuwe top op haar te wachten. Zelden heb ik ze zo gelukkig gezien wanneer ik haar een kledingstuk gaf. En dat wil al wat zeggen want ze is eigenlijk altijd echt content als ik iets nieuws gemaakt heb.

Ik maakte de Gloria top van Emma en Mona. Wederom een super gedetailleerd patroontje, leuke uitleg erbij en alles verliep zoals het zou moeten. Ik leerde met de overlock linten maken en steeds lukt het overlocken beter en beter.

Ik had nog een restje van de zwanenstof liggen dat ik niet verloren wou laten gaan. Het stofje is nog steeds te verkrijgen bij Droomstoffen via deze link. Neem zeker eens een kijkje, ook daar zie je onze dochter blinken in haar nieuwe jurk die ik eerder maakte.







Patroon: http://emmaenmona.blogspot.be/p/gratis-patroon-top.html
Stof: www.droomstoffen.nl

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Daar gaat ze in de zomer veel plezier aan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Wat een leuke foto's voor die donkere muur ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon! Mooi stofje en het staat haar heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Weer iets op mijn to-do lijstje erbij voor dochterlief:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, dat to-sew lijstje blijft maar groeien bij mij op deze manier :-)

    BeantwoordenVerwijderen