maandag 4 april 2016

Girlpower

Onze kinderen worden nogal regelmatig uitgenodigd op verjaardagsfeestjes en elke keer opnieuw volgt vanzelf mijn vraag: wat wil hij/zij graag hebben? Is er een verlanglijstje?
Het is, vind ik persoonlijk, nogal sneu als ik aan kom draven met iets wat het kind al heeft of absoluut niet leuk vindt.

Ook nu werd Jules uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje van een heel, heel, heel goed vriendinnetje ;-).
Dus ook nu stelde ik de heel, heel, heel toffe mama (ook een goed vriendinnetje van deze mama) de vraag waar we Jolien plezier mee konden doen. 
En toen kreeg ik een geweldige tip. Dat Jolien gek is op voetbal wist ik al, maar zelf was ik niet op een handmade kadootje gekomen. Gelukkig deze heel, heel, heel toffe mama wel. Een pyjama zoals ik er eerder eentje voor Jules en Eline maakte maar dan in voetbalthema. Ik had maar een half woord nodig of ik had het stofje al in mijn winkelmandje gemikt bij Droomstoffen. Yvette wist er de perfecte roze tricot bij te combineren en het pakketje werd echt vliegensvlug afgeleverd. Dikke duim voor Droomstoffen alweer!

Ik maakte de pyjama al een tijdje terug en vandaag was het zover, Jules kon het cadeautje afgeven.

De reactie is echt hartverwarmend. Jolien kwam me hoogstpersoonlijk bedanken en ik werd getrakteerd op een mooie foto op Facebook. Voor wie nieuwsgierig is, snel lid worden van B-Naais is de boodschap!




Ik kon voor het eerst mijn nieuwe selfmade labeltjes aanhangen:



Patroon: Van eigen hand :-)

6 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Ik geef enkel handgemaakte cadeautjes als ik zeker weet dat het geapprecieerd wordt, want sommige mensen vinden dat blijkbaar maar niks (pff, wat weten zij nu!) en ik ga er geen hopen tijd in steken als het niet gewenst is. Wel super dat je zo het perfecte cadeautje kon maken/geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Ik geef enkel handgemaakte cadeautjes als ik zeker weet dat het geapprecieerd wordt, want sommige mensen vinden dat blijkbaar maar niks (pff, wat weten zij nu!) en ik ga er geen hopen tijd in steken als het niet gewenst is. Wel super dat je zo het perfecte cadeautje kon maken/geven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar! Of soms geef ik iets klein in combinatie met de echte kado. Maar het is wel zo dat velen (ikzelf vroeger ook misschien) niet beseffen hoeveel werk er in kruipt. 'T is niet om je er goedkoop vanaf te maken (en ik denk dat er wel enkelen zijn die dat zouden denken)

      Verwijderen
  3. Heel leuk! En ook van je labeltjes ben ik fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo fijn! En die kaartjes aan je kledingstukken vind ik ook super tof!

    BeantwoordenVerwijderen