zaterdag 16 april 2016

Niet zomaar een onderlijfke

Vandaag naaide ik een onderhemdje. Niets speciaal zal je denken? Ha! Think again ...


Op het eerste zicht is het, afgezien van de waanzinnig schreeuwerige stof die zoonlief ooit koos en nu van pas komt want hij leert in de klas bijna over dino's, een standaard onderhemdje. Niets meer, niets minder. 

Maarrrr dames en heren, dit hemdje zette ik voor het eerst in elkaar met mijn gloednieuw werkpaard en dat het übersnel klaar was is zijn verdienste!

Bovendien kan ik je wel verklappen dat die naden er fantastisch uitzien. Kijk maar mee:


Wardenktedaarvan?

Handige overlocktips zijn zeer welkom!

10 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit! Kinderen hebben soms een heel andere smaak, dat valt mij toch altijd op! ;) Op Sewitup.be hebben we een hele post over werken met de overlocker. Misschien kan je daar wat advies vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad mooi afgewerkt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier liggen ook 5 marcellekes klaar geknipt om in elkaar te naaien, helaas nog zonder overlock hier.. Welk patroon gebruik jij als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik de Malik vanuit LMV ;-) maar qua hals en armen varieer ik wel eens van afwerking.

      Verwijderen
  4. Dezelfde overlock en wordt soms meer gebruikt dan m'n naaimachine (zeker bij tricot) Ik zou niet meer zonder kunnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang leve de overlock! Jammer genoeg heeft mijn zoon niet graag overlocknaden aan zijn hals...

    BeantwoordenVerwijderen