woensdag 20 april 2016

Shortje voor Jules

Buiten dat het een super easy peasy patroon is van Emma & Mona, dat bovendien een geweldige pasvorm heeft en heel snel in elkaar zat, valt er niet veel te vertellen over de short die ik gisteren in een mum van tijd voor Jules in elkaar stak. En met snel, bedoel ik echt snel! Driewerf hoera voor de overlock!

Ik gebruikte een restje sweatstof waar ik eerder de leather sweater uit maakte: 


Nog steeds maakt mijn hart een sprongetje bij het zien van mijn stiksels op de lock.


Het label past er deze keer erg goed bij.



Onze dude in actie.


En even die stoere borstkas incl sixpack showen.


Één ding is zeker, zo'n shortjes gaan er nog volgen. De mogelijkheden voor de uitvoeringen zijn legio.

Patroon: Emma & Mona

15 opmerkingen:

  1. Ik vind dat echt een tof shortje! Maar doet hij dat dan vb aan voor naar school te gaan? Ik heb al redelijk wat van die modellekes zien passeren, en zie Ilias daar precies niet mee naar school gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, nu is het wel zo dat onze school specifiek gevraagd heeft makkelijke speelkledij te voorzien die vuil mag worden en tegen een stootje kan. Ze vonden het zielig als kindjes helemaal afgeborsteld naar school kwamen en ze niet durven bewegen om maar niet vuil te worden. Zeker nu ze gestart zijn met Bodymap hebben ze de vraag nogmaals uitgestuurd.

      Verwijderen
    2. Hmm ja in sweaterstof is het inderdaad misschien wel een optie. in spons ofzo zie ik het niet gebeuren :) Ze moeten bij ons ook niet afgeborsteld zijn zenne :)

      Verwijderen
    3. Dat is waar, veel hangt af van de stof zelf. Sponsen shorts zijn hier voor thuis te spelen maar niet voor op school of zo.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik kan het niet genoeg herhalen, het is dan ook een superpatroon! ;-) x

      Verwijderen
    2. Ik kan het niet genoeg herhalen, het is dan ook een superpatroon! ;-) x

      Verwijderen
  3. Leuk! Ik maakte er ook al twee, eentje in katoen en eentje in nicky. Ideale speelshortjes voor de zomermaanden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ook leuk in katoen en nicky. Staan ze al op de blog? Want deze heb ik nog niet zien passeren volgens mij. ;-)

      Verwijderen
    2. Oh ook leuk in katoen en nicky. Staan ze al op de blog? Want deze heb ik nog niet zien passeren volgens mij. ;-)

      Verwijderen
  4. Heel leuk in dat stofje! Ik moet ook nog wat geschikte stofjes gaan halen en dan maak ik er ook nog een aantal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat veel verschillende soorten stoffen mogelijk zijn. Ik denk er zelfs over om een geklede versie te maken voor Eline. Moet nog eens goed nadenken :).

      Verwijderen
    2. Ik denk dat veel verschillende soorten stoffen mogelijk zijn. Ik denk er zelfs over om een geklede versie te maken voor Eline. Moet nog eens goed nadenken :).

      Verwijderen
  5. Wat een leukerd met die sterren! Ik ga dit patroon zeker een aantal keer maken deze zomer...

    BeantwoordenVerwijderen