dinsdag 26 april 2016

Workshop tas in tafelzeil

Het is de laatste dagen verdacht stil op creatief vlak. Dit omdat de ziektebeestjes me dan uiteindelijk toch klein hebben gekregen. Qua timing zijn ze onverbiddelijk, een aantal dagen voor de communie van Eline had ik echt wel andere plannen dan knock out in bed naar Gossip Girl te staren.

Maar met dat ziek zijn zag ik online wel iets leuks passeren dat ik jullie niet wou onthouden. Misschien kennen jullie de winkel Stippeltje wel in Kapellen? Ik leerde de winkel kennen door een toffe collegaschoolpoortmama, ze verkopen kleding, stoffen, juweeltjes en eigen creaties. En dat is nog niet alles, regelmatig worden er workshops georganiseerd en binnenkort is het weer van datte. :-)


Wanneer? Zaterdag 4 juni van 10-16u
Waar? Hoevensebaan 85, 2950 Kapellen


Lijkt het je ook fijn een persoonlijke shoppingbag of strandtas te maken? Wees er dan snel bij, het aantal plaatsen is beperkt. 

Neem ook zeker een kijkje op de site van stippeltje: www.stippeltje.be

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen