woensdag 18 mei 2016

Creatieve middag thuis

Ik ben er zo eentje dat elke vrije moment de deur uit gaat, tenzij er echt een reden is om thuis te blijven zoals:
't is pokkewarm en er staat nog een fles bubbels in de ijskast klaar om geconsumeerd te worden
Of
het regent te hard om buiten te komen dus we blijven allemaal samen in de zetel hangen en Disneyfilms kijken 
Of
ik ben doodziek
Of
het huishouden roept te hard om genegeerd te worden.

Vandaag echter had ik me voorgenomen om gewoon een middagje thuis te blijven, zomaar zonder reden (het lukt me nog net het huishouden te blijven negeren).

De kinderen en ik besloten iets creatiefs te doen. Zij tekenden iets, ze kozen stofjes uit en ik mocht proberen hun kunstwerk in een knuffel te transformeren. Niet simpel kan ik u wel vertellen. 

Eline tekende een beer en gaf me gedetailleerde instructies. Ik ben er niet 100% tevreden van maar zij wel en dat is wat telt natuurlijk. 



Jules tekende een robot en wou veel knopjes om allerlei denkbeeldige technische snufjes te kunnen activeren en ook wel deactiveren. 




9 opmerkingen: