vrijdag 13 mei 2016

Nog eentje om het af te leren: zomerpyjama voor Jules

Jullie denken vast al 'boooringggg' maar het is niet anders, ik vind pyjama's met stip het leukste om te maken. Dus gisteren rolde er een nieuw exemplaartje vanonder mijn machine uit.
Deze keer weer eentje voor Jules, om het evenwicht te bewaren.


Het stofje vind ik wederom super en dat vindt zoonlief gelukkig ook.


Maar dan nu het grote probleem ... de kinderen hebben pyjama's genoeg, maar mijn vingers blijven jeuken om er bij te maken. Help!

De aan-foto houden jullie ook hier nog te goed.

Patroon: Pippa - Emma & Mona, shirt zelf getekend

5 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik kom nog wel wat pyjama's tekort! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds ik een overlock heb vind ik tricot echt zalig om te verwerken.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zoiets dat hier altijd blijft liggen... altijd krijgen andere projectjes voorrang.

    Maar ik vind het wel een supertof pyamake!! En idd een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik het stofje van dichtbij zie vind ik het zelf ook helemaal geweldig! Geslaagde pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen