donderdag 26 mei 2016



Soms heb ik spijt dat ik niet vroeger op een geniaal plan kwam. In dit geval vind ik het dus heel
erg jammer dat ik geen aandelen bij Kleenex genomen heb. Want, eerlijk, 2x op een maand een verkoudheid om U tegen te zeggen ... ik kan u wel vertellen dat ik heel wat kilo's (of liters?) snot lichter ben. 

Soit, to the point, ik wou jullie alleen maar laten weten dat ik nog onder de levenden ben. AllĂ©e, toch in theorie, in de praktijk voel ik me iets minder levend. Naaiwerkjes zijn dus al een week blijven liggen waar ze lagen. Ik hoop jullie spoedig weer wat nieuws te kunnen laten zien. 

Wel kan ik jullie al vertellen dat ik tijdens dat verkouden zijn mezelf toch nog heb opgegeven voor een goededoelprojectje. Daarover binnenkort meer!

Snotterige groetjes,
B-Naais

5 opmerkingen: