donderdag 26 mei 2016

Wat groeit daar in de struiken?

Ik had deze middag nog maar net geschreven dat het mij al een week niet gelukt was om achter mijn naaimachine te kruipen. Ik voelde al lichte ontwenningsverschijnselen ontstaan dus gaf uiteindelijk toch toe aan de drang. Een klein projectje, gewoon om het niet te verleren. Man, dat deed deugd!

Ik stel u voor, een nieuw marcelleke voor zoonlief. Zoonlief logeert vannacht op school dus leek het mij wel fijn hem morgen bij thuiskomst meteen extra blij te maken.


Ik perste het shirtje nog uit een restje stof van www.droomstoffen.nl, de stof die ik eerder gebruikte voor zijn vriendinnetje haar pyjama. Als je dat gemist zou hebben, geen paniek, u vindt het hier.

Nu de kleinste man des huizes afwezig is permitteerde ik me zelfs zijn gloednieuwe voetbal als decoratieattribuut te gebruiken. Gedurfd, ik weet het.


Het geoefende oog ziet ook dat het gras redelijk hoog staat, hopelijk leest de grootste man des huizes mijn post dus ook. Als ik hierbij nog lief 'alsjeblieft' zeg, kan dat gras dit weekend dan een nieuwe coupe krijgen? :-) De vrouw des huizes dankt u. xxx

Stoffen: boordstof en voetbalstof www.droomstoffen.nl
Patroon: van eigen hand

10 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hij was inderdaad content, maar heeft het nog niet kunnen dragen. Hopelijk terug wat warmer binnenkort.

      Verwijderen
  2. Oh maar zo leuk. Hier zou mijn zoon super jaloers op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het vooral leuk als speeloutfit, of voor op reis of zo :-) Maar Jules vind het helemaal geweldig inderdaad.

      Verwijderen
  3. Haha subtiel! En, kreeg je grasveldje een nieuwe coupe?

    Een echte jongensstof, kan niet mis lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja hoor! Zaterdagmorgen heeft hij het gras gedaan 😂👍🏻

      Verwijderen