zondag 26 juni 2016

2 patronen die in een mum van tijd klaar zijn

Het is - helaas -niet altijd zo dat ik over zeeën van tijd beschik om de meest ingewikkelde patronen uit te proberen. Ik geef zelfs schaamteloos toe dat ik het meest hou van simpele patronen zonder ritsen en naaitechnische hoogstandjes. Daarbovenop, als ik een patroon leuk vind ben ik er ook niet vies van dit een aantal keer te hergebruiken, voila 't is eruit. Ik hou namelijk niet van het uittekenen van een patroon en het knippen ervan. Waarom ook moeilijk doen als het makkelijk kan?

Hierbij 2 gouden patronen om in een flits een leuk kledingstuk klaar te hebben:
  1. Simple Dress van Kaatjenaaisels! Misschien niet zo vernieuwend voor jullie want jullie zagen immers al honderden exemplaren de revue passeren. Eéntje extra kan er dan nog wel bij denk ik dan. Hoe een patroon zo snel razendpopulair kan worden is mij sinds gisteren geen raadsel meer. Deze zat op een dik uur in elkaar. Snel en simpel, het is zijn naam ook wel waard. De pasvorm is bovendien ideaal voor mijn dochter. Misschien maak ik volgende keer een iets groter exemplaar zodat ze er langer van kan blijven genieten.



  2. Babylegging van Emma en Mona! Wederom zoals ik gewend ben van Griet een gebruiksvriendelijk patroon. Grote plus is dat hier maar 1 patroondeel nodig is, dus zelfs het uittekenen duurt maar een paar tellen. Wat is het toch superleuk tante te mogen zijn van een lief meisje. Zo hoef ik al die leuke babypatroontjes niet te mislopen.


Stoffen: gesponsord door Droomstoffen


1 opmerking:

  1. Op een uurtje klaar, misschien moet ik die toch eens maken:) Tof gedaan alweer!

    BeantwoordenVerwijderen