woensdag 8 juni 2016

Dagje kinderboerderij

Onze kindjes waren vandaag te gast op een verjaardagsfeest op de kinderboerderij. De ideale locatie om snel een paar foto's te schieten. Veel tijd hiervoor hadden we niet dus ook geen uitgebreide fotoreportage 😉. Het was ofwel veel foto's ofwel een kind uit onze kudde verliezen. Aangezien ik de helpende hand was won het verantwoordelijkheidsgevoel het van de hebberigheid naar veeeeel foto's. 

Ik maakte eerder deze week een Gloriatop (patroontje van Emma en Mona) en had een tijd geleden een bijpassende haarstrik gemaakt. Met deze temperaturen was zo'n top dus heel welkom. Een eerdere versie vind je hier.



Eline oefent dagelijks op haar radslag :-)



Voor het feestvarkske had ik ook nog een extra kleinigheidje voorzien. Gezien het boerderijthema leek dit me wel gepast. 


O ja, vergeten jullie de Give Away niet die nog tot en met 19 juni loopt? Mijn blog officieel volgen en een reactie nalaten op het Give Away-berichtje is voldoende. Als je daarbovenop ook nog IG hebt vind ik het super als je me @b_naais zou volgen. Veel succes! 

Patroon top: Gloria - Emma en Mona
Stof: tricot Stoffenverkoop Kapellen

3 opmerkingen:

  1. Aha, een lint erbij in de stof van die Gloria, tof idee, die Gloria ligt hier geknipt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, die top! En dat konijntje is ook supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke top, zou ik ook eens moeten maken. En die eerste foto is echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen