maandag 20 juni 2016

Give Away winnaar

Zondagavond (lees als: zondagnacht) knipte ik nog snel even alle namen van de kandidaten voor de Give Away die ik een tijdje geleden aankondigde via Instagram en blog. Alle namen werden zorgvuldig dichtgevouwen en klaargelegd voor maandagmorgen.

Mijn onschuldige kaboutertjes hadden de eer een naam te trekken, zo zou ik geen schuldgevoel hebben dat niet iedereen gewonnen heeft (maakte ik mezelf wijs *schaterlacht*). Zoonlief trok per ongeluk twee briefjes maar eentje werd, nog steeds even onschuldig en ongeopend, terug in de massa gesmeten. Dochterlief nam het briefje over en las de naam voor.

Tromgeroffel ... en de winnaar voor de waardebon van Droomstoffen issssss:




Lunatiek proficiat! Contacteer je me even om verder af te spreken? 

1 opmerking: