dinsdag 28 juni 2016

Grote haas en hazeltje

Ik vermoed dat de meeste ouders het verhaal 'Grote haas en Hazeltje - Raad eens hoeveel ik van je hou' wel kennen. En indien niet is het nu dringend tijd het op te zoeken / aan te schaffen / uit te lenen. Onze kinderen kennen het verhaal intussen al vanbuiten. Kort, krachtig en het bevat een warme boodschap.

Die warme boodschap is ook wat Eline mocht overbrengen op het doopsel van haar nichtje. Ze las het verhaal voor en dat bezorgde me kippenvel in 't kwadraat. Jules besloot onverwachts het verhaal uit te beelden, of zoals hij zelf zou zeggen 'voorbeelden', dat bezorgde mij dan weer lachstuipen.
Na afloop hadden onze kindjes nog een klein geschenkje voor hun kleine nichtje.




Het stofje dat ik gebruikte is er nog eentje dat ik van Droomstoffen kreeg, hier maakte ik eerder een Tinnyjurk van en aangezien ik de stof zo leuk vond besloot ik super zuinig te knippen om het maximale eruit te halen.

Stof: Droomstoffen
Patroon: Konijn

4 opmerkingen:

  1. Een prachtboek om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtboek om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n lief boekje! Ik kan me al iets inbeelden bij het 'voorbeelden', geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook dol op dat boek. Prachtig idee

    BeantwoordenVerwijderen