zondag 5 juni 2016

Meer nieuws: Give Away

Ik had jullie beloofd snel meer info te geven over de give away, en ik beloofde ook het eerst kenbaar te maken via mijn blog, gewoon omdat ik mijn blog al langer heb dan IG. 

Dat Yvette van www.droomstoffen.nl een straffe madam is wist ik al langer, ze staat zomaar eventjes bijna non-stop paraat om haar klanten in de watten te leggen. Elke keer opnieuw een leuk aanbod, super advies, perfecte afhandeling en super snelle verzending. (ook van NL naar BE, jaja).
En dat Yvette bovenop dit alles er nog een schepje bovenop doet, daar mogen jullie mee van genieten. Want één van jullie mag namelijk kiezen uit de webshop met een kadobon van Droomstoffen.nl! *ikkejaloers*

Wat kunnen jullie doen om kans te maken op gratis stofjes/fournituren/boek/... :

1. Allereerst, volg mijn blog, ik zit via bloglovin momenteel op 90 volgers en zou de 100 halen top vinden! 


2. Laat op deze blogpost een bericht achter
3. Heb je ook instagram? Volg me dan via @b_naais
4. Like het bericht over de give away dat ik spoedig zal aankondigen
5. Deel dat bericht op IG met de tag #giveawayb_naais

Je kan jezelf intussen al verlekkeren door een kijkje te nemen op www.droomstoffen.nl en via de Facebookpagina: https://www.facebook.com/Droomstoffen/
Hier post Yvette vaak de nieuwe producten vooraleer ze in de webshop komen. 

De give away loopt af op zondag 19 juni. Ik wens jullie allemaal super veel succes! 
Xxx

26 opmerkingen:

  1. Ik ben begonnen je te volgen! Ben erg benieuwd maar krijg nooit genoeg van lezen over deze gedeelde passie!
    En stoffen hebben we toch ook nooit genoeg? 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! πŸ˜€ Ik geef je helemaal gelijk, stofjes kan je nooit of te nimmer teveel hebben πŸ˜„

      Verwijderen
  2. Ik volgde je al sporadisch als ik je blog tegenkwam op facebook, maar bij deze nu ook officieel! :D
    Altijd leuk om creaties van andere te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woehoew, fijn dat je het officieel wou maken ;-) thanks!

      Verwijderen
  3. Al een tijdje volger en ik geniet altijd van je Posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je al een tijdje en nu dus ook op IG!!! Ik duim mee voor die 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je volgt me inderdaad al een hele tijd! Bedankt! Fijn dat de nu ook IGbuddies zijn πŸ˜€

      Verwijderen
  5. Mijn steun heb je al wat langer he ;) Veel succes met je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja πŸ˜„ jij was mee bij mijn eerste volgers! Bedankt! πŸ˜‰

      Verwijderen
  6. Superleuk, bijna 100 volgers!
    Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog 3 te gaan! Joepie! Leuk dat jij erbij hoort ;-)

      Verwijderen
  7. Weer een volger erbij! Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan je aantal niet verhogen, maar wel mee supporteren. Nog vijf te gaan! Hop hop hop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog 3 intussen! Bedankt om te supporteren, ik stel me er hoogstaande cheerleaderstoesten bij voor πŸ˜„πŸ˜˜

      Verwijderen
    2. Haha, met pompons en beenzwiertoestanden! ... en verrekkingen en spierpijnen the day after ;)

      Verwijderen
  9. Ik volg je al een tijdje via Bloglovin dus ik kan je niet helpen aan de 100 ;-)
    Maar ik doe wel graag mee aan de gave-away

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt om al een hele tijd je steentje bij te dragen! Veel succes met de giveaway!

      Verwijderen
  10. Wie wil er nu geen stof winnen???? Daar waag ik mijn kans ook bij. Maar je hebt aan mij geen nieuwe klant, want ik volgde je blog en IG al πŸ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben super blij met mijn trouwe volgers hoor! Bedankt om me al een hele tijd te volgen! En veel succes πŸ€

      Verwijderen
  11. Ik doe mee, hoe meer zielen in blogland, hoe meer vreugde!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook mee he,maar ik kan verder niets betekenen voor jou want betekende al alles wat ik konπŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stofjes winnen? Wie wil dat nu niet? Ja graag zelfs, heel graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof tof! Stofjes winnen is altijd fijn :-) Ik volgde je al langer, dus no problemos daar ;-) alleen je IG kende ik nog niet, nu dus wel!

    BeantwoordenVerwijderen