woensdag 13 juli 2016

3 redenen om voor de pippapants te kiezen

U had het vast al gemerkt, de pippa-short is bij ons echt een hit. En wel om deze redenen:

1.  Het zit super snel in elkaar! Ik maakte afgelopen week 2 exemplaren in amper 1u tijd
2.  Er zitten geen zakken in! Voor mij een grote + tijdens de zomermaanden omdat ze dan regelmatig her en der in zandbakken spelen. Voor het kind een grote + omdat hij en zij niet meer ondersteboven gehouden worden vooraleer ze ons huis mogen betreden na hun zandbakavonturen.







Ik hoor u denken, hé waar is de derde reden?
Wel:
3.  De ideale short voor kinderen in chilmodus! :-)


Stof: Droomstoffen
Patroon: Pippa - Emma en Mona

9 opmerkingen:

  1. Goede tips! Ik ga er vanavond knippen:) Leuk stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier ermee! Zit echt in supersnel in elkaar. Toppertje!

      Verwijderen
  2. Tof broekje! Hier wordt momenteel het eerste exemplaar geassembleerd ☺.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Daar ga je echt plezier van hebben. Nu alleen hopen dat het weer terug wat beter wordt.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Merci! Denk dat hij er nog veel plezier van zal hebben!

      Verwijderen
  4. Ben het helemaal met je eens dat dit een geweldig patroontje is, heb er hier nog 4 geknipt liggen ...
    Hij is heel mooi in die stof, short én trui in dat stofje zie ik ook wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Staat hier ook nog op de planning...

    BeantwoordenVerwijderen