dinsdag 12 juli 2016

Hoe overleven wij, ouders, de vakantie? To do tips

Ha! Het is weeral vakantie, al 1.5 week. En dat zullen wij, ouders, geweten hebben. Vooruitplanner dat ik ben maakte ik een tijd geleden een lijstje met allerlei eropuittips om deze maanden te overleven. Het leek mij wel fijn dit met jullie te delen, zomaar ...

want een gezicht als dit willen we het liefst zoveel mogelijk vermijden, nietwaar?


Pretparken en zoo:


Zwemmen en zo:
  • Plopsaqua
  • Centerparcs - Sunparcs
  • Buitenzwembad in de buurt
  • Bosbad - Hoeven NL
  • Sterrenstrand (indoor strand) - Eersel NL
  • Spelen in de fonteinen van Park Spoor Noord - Antwerpen

Uitstapjes en zo:

Eten / drinken en zo:

's Avonds:
  • Genieten van het uitzicht op het Mas - Antwerpen
  • Zonsondergang op de tribune aan Tavernierkaai - Antwerpen
  • Voor de oudere kinderen/mini-volwassenen (eigenlijk volwassen): Salsa workshop Bacadero op dinsdag

En uiteraard mogen fietstochtjes, eigen tuinpret, wandelingetjes, thuis blijven enz. ook niet ontbreken, bovendien ben ik er ook niet vies van her en der een kampje te boeken voor E & J.
Als ik mijn lijstje bekijk merk ik wel op dat ik een chronisch gebrek aan vakantiedagen heb helaas.

Wat zijn jullie tips en plannen deze zomer?

2 opmerkingen:

  1. wauw, er staat heel wat op jouw planning zo te zien ;-) thanks voor de leuke tips!

    BeantwoordenVerwijderen