maandag 11 juli 2016

Merci!

Een tijdje geleden konden we onverwachts naar Plopsaland gaan. We kregen zomaar eventjes de tickets van iemand die zelf niet kon gaan. Zoveel onverwachtse pret en dat daarbovenop de zon nog eens scheen terwijl het elders in België pijpenstelen regende maakte de dag helemaal perfect. We genóten met de grote G van de hele dag en op de terugrit naar huis besloot ik dat ik deze persoon toch wel eens extra wou bedanken.

Ik was er vrijwel zeker van dat zij dat wel plezant zou vinden, iets handgemaakt. Als de kans groot is dat het gewaardeerd wordt motiveert mij dat extra. En aangezien de dame in kwestie in blijde verwachting is van haar derde spruit zag ik mijn kans schoon om nog eens een babydekentje op de wijze van Cozette te maken.


Merken jullie ook de perfectie van het label dat zo geweldig bij deze print past?


Ik ging voor sober, zwart en wit en verder niets extra. Ik vind namelijk wél dat zwart echt voor een baby kan. En nu maar hopen dat de gulle ticketgever daar ook zo over denkt.

Voor spruit nummer 1 - 2 - 3 maakte ik ook nog een knuffeltje. 




Patroon dekentje: Cozette
Patroon konijntjes: werkwijze

6 opmerkingen: