dinsdag 5 juli 2016

Om het schooljaar af te sluiten

Om het schooljaar af te sluiten en de juffen nog eventjes te bedanken voor hun wijsheid, gedrevenheid en geduld besloot ik een kleinigheidje te maken.

Voor de juf van Jules regelden we een klassikaal cadeau, maar aangezien ik vind dat ze echt haar pollekes vol gehad heeft met onze bengel, in de positiefste zin van de kleuterrebellie, besloot ik haar nog eens extra in de bloemetjes te zetten. Of in de vlaggetjes in dit geval.




Een vlaggenlijn leek me ideaal om volgend jaar haar nieuwe klas te versieren. Van het gekregen stofje van Droomstoffen maakte ik eerder al een Tinnydress voor Eline


Voor de juffen van Eline besloot ik iets individueel te maken dus naaide ik voor elke juf apart een zakdoekhoesje.
Eline had dit jaar 3 juffen maar ondanks dat het in drievoud moest was het toch een snelklaarproject.



Mijn labeltjes waren helaas te groot om op een of andere manier in te naaien. Een smal horizontaal label om in een naad in te naaien zou handig zijn. Weten jullie waar ik dit kan bestellen?


Vlaggenlijn: eigen patroon
Stof vlaggenlijn: Droomstoffen
Zakdoekenhoesje: Tutorial - Sofilles

4 opmerkingen:

  1. Dat worden blije juffen! :)
    Ik bestel mijn labels bij cotton trends, misschien heb je daar iets aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zag het al op instagram passeren..... prachtig!!! supermooi cadeau, heel bruikbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeaus! Hier ook druk bezig om ze af te krijgen voor donderdag :) Mijn labels bestel ik bij cotton trends of nominette.

    BeantwoordenVerwijderen