vrijdag 15 juli 2016

Roze wolk

Een vriendin van me wordt voor de tweede keer mama van een wolk van een dochter. Daar horen leuke geschenkjes bij.


Voor het kleine boeleke maakte ik een denkentje in een superschattig indianenstofje van Droomstoffen.



Ik voorzag de keerzijde van een zacht en warm laagje, met onze fantastische zomer weet je maar nooit.
De afwerking deed ik wederom volgens Cozettes subliminale boodschap.

Voor de lieve zus maakte ik een knuffeltje in hetzelfde Droomstoffenstofje.





Stof: Droomstoffen
Patroon: dekentje Cozette - wolkje Miss Daisy

9 opmerkingen:

  1. Heb je een beschrijving aub vindt het supper

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia, ja dat heb ik voor jou ;-) het staat onder de laatste foto bij 'patroon'. Als je daar even op klikt vind je de werkwijze voor het dekentje 'Cozette' en een werkwijze voor het wolkje 'Miss Daisy'. Veel plezier!

      Verwijderen
  2. prachtig dekentje! en dat wolkje is zo schattig, ik denk dat ik het ook eens zal proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vriendin heeft geluk! Wat een prachtig cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief! Leuk cadeautje en fijn dat je ook aan de grote zus denkt.

    BeantwoordenVerwijderen