zondag 28 augustus 2016

Een marcelleke voor aan de Mont Ventoux

Wij planden afgelopen zomervakantie een uitstap naar de Mont Ventoux. Niet om echt actief te wezen, maar vooral om te genieten van het mooie uitzicht en ook om de fietsers, lopers en wandelaars te zien zwoegen, oeps. Maar om toch een beetje te faken dat wij heel sportief zijn besloot ik een marcelleke in fietsthema te maken voor de zoon, al hoeft zoonlief niet te doen alsof want die houdt écht van sporten, dat heeft hij niet van zijn moeder.


Het stofje mocht ik testen van Droomstoffen.


Ik kan wel vertellen dat het hier één van de meest gedragen stuks is van afgelopen zomer.




Maar ook bij dat heerlijke weer in Avignon kwam deze t-shirt van goed van pas. Het geoefende oog ziet hier ook de Pippapants die ik eerder al maakte voor Jules uit de robotstof en de Gloriatop van Eline uit het zwanenstofje. Beide patroontjes kan je vinden bij Emma en Mona.



Een reisverslagje houden jullie uiteraard ook nog te goed!

Stoffen: alles (fietsenstof, robotstof en zwanenstof) Droomstoffen
Patroon: Marcelleke - zelf getekend ; overige patronen -  Emma en Mona

8 opmerkingen:

  1. Mooi getekend, dat Marcelleke! En zo'n vrolijke vakantiefoto's; ik ben al benieuwd naar jullie reisverslag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Goh ja van dat patroontje ben ik wel tevreden eigenlijk. Ik heb een tijdje geleden eentje gebruikt dat ik op internet vond maar dat is toch niet echt het model voor Jules.

      Verwijderen
  2. Heerlijk thema-naaien! Jullie hadden een fijne tijd daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn man zei gisteren nog dat ik eigenlijk meer aan themanaaien zou moeten doen. Het was er erg fijn! Ik heb net een reisverslag geplaatst.

      Verwijderen
  3. Super tof marcelleke! Die fietsjes zijn zo leuk en toch ook stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vond ik ook, en Jules was er ook weg van!

      Verwijderen