dinsdag 9 augustus 2016

Happy is her favourite color

Wij hebben het geluk een superlieve vrolijke (meestal toch) dochter in huis te hebben. Zo'n prachtexemplaartje verdient het op tijd en stond eens goed in de watten gelegd te worden.


Zo gezegd zo gedaan, ik maakte een rimpelrokje van een kleurrijk katoentje dat ik kocht bij Pieke Wieke en ook de matching glitterelastiek scoorde ik daar. De stof is net iets steviger dan een doorsnee katoentje maar dat verantwoordde meteen ook mijn aankoop, deze zomerse outfit is immers snel om te toveren naar een herfstexemplaar met leuke laarsjes, blousje en cardigan erbij.



De dochter voorzag zelf haar eigen manicure in een bijpassend kleurtje.



Blijkbaar is het toch wel hip om voor elke hand een andere kleur te gebruiken. Wees blij, soms krijgt elke vinger een andere kleur.


De vele 'oooohhhsss en aaaahhhhssss' die ik hoorde bevestigden mijn vermoeden, het werd goedgekeurd, yes!






8 opmerkingen:

  1. Super!! Ideaal voor zo'n vrolijke meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! het moet niet altijd een ingewikkeld patroon te zijn om een wauw-resultaat te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste foto..... ze straalt met haar nieuwe rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die vrolijke foto's! Leuk als ze er zo blij mee zijn he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Wat fijn als je dochterlief zo eens extra kan verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen