donderdag 4 augustus 2016

Op alles voorzien

Kent ge dat? Dan is het de hele dag lekker warm weer, strijk je neer op een terrasje, blijf je veel te lang plakken, daalt de temperatuur sterk waardoor de kinderen bijna onderkoelingsverschijnselen krijgen en beginnen ze bovendien te zagen om naar huis te gaan?

Dat gaan we nu voorkomen en wel zo:

Ik maakte de Pippapants, origineel nietwaar :-)? Ideaal dus voor een warme zomerdag. Deze keer maakte ik het in een katoentje, super comfortabel en toch gekleed om op restaurant en zo te gaan.


En voor als de temperatuur een duikje neemt voorzag ik een heerlijk warme trui met op de schouders een detail in hetzelfde stofje als de Pippapants.


De duimgaten die ik vorige keer voor Jules maakte moest Eline ook hebben.


En zo is ze weer gesteld en op alles voorzien, behalve regen.





Stoffen: Droomstoffen bloemetjes en jogging
Patroon: Pippapants Emma & Mona - Leather sweater LMV

10 opmerkingen:

  1. Goed gezien van je! Hier ook meegemaakt in Planckendael, tegen 18u kippenvel en natuurlijk niets bij... Ik ben volop herfstpatronen aan 't overnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er het weer voor he. Ik heb me voorgenomen enkel nog maar zomerspul te maken als het ook in de herfst doorgedragen kan worden met een truitje over of zo. Het mag snel lekker warm weer worden wil ik alle zelfgemaakte creaties deze zomer nog gedragen zien ...

      Verwijderen
  2. Goed bezig! Ik heb ook weer zin om andere dingen te gaan naaien, maar vandaag is het project: bureau annex naaiopslag opruimen... (PS: ik plaatste een link naar jouw blog in mijn rechterzijbalk bij "Leuke blogs")

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh super lief! Ik heb je ook in mijn overzichtje gezet :-D . Veel opruimplezier, hopelijk kan je jezelf daarna belonen met wat me-time!

      Verwijderen
  3. Tof dat het stofje van de Pippa Pants terugkomt in de sweater!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Chloe zou ook fan zijn van de duimgaten! Daar ga ik ook eens aan denken, als ik dan niet zal scoren bij de dochter dan weet ik het niet :-) Als je er nog lange broek bij maakt kan ze de trui nog iets langer doordragen als setje? Lijkt me dan meteen een leuke home-suit of jogging.
    Liefs,
    Els

    http://tresorsdemachouette.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een handige combi! Ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen