maandag 12 september 2016

3 toppertjes in 1 creatie

Ongelooflijk maar waar, bij deze creatie zorgde ik ervoor dat er drie pareltjes netjes samenvloeiden. De grootste parel is toch wel Eline, cliché maar oh zo waar. Met de twee andere pareltjes doel ik op het nieuwe patroontje Tulip Dress/Top van KaatjeNaaisels & With Love By Eva en op het See you at six-stofje.


Zeg nu zelf, dit was toch echt meant to be?


Het stofje kocht ik bij Kokette Katinka, ook weer een winkel dat ik leerde kennen door onze blogmeeting. Tijdens de jaarlijkse date met de hubby op 1 september, terwijl die nakomelingen van ons zwoegden op school, wandelden we deze winkel binnen, ik keek bewonderend rond, kon me nog net bedwingen (wou niet wanhopig verslaafd overkomen tijdens een date snap je?), liep naar buiten, liep 10 meter verder en zette een spurtje terug naar binnen om het stofje alsnog aan te schaffen. Weliswaar met bijpassende rits en paspel.



Toen de top klaar was hing deze netjes gestreken klaar voor de fotoshoot, maar dat was buiten de dochter gerekend want aangezien zij diezelfde dag een spreekbeurt moest houden wou ze er stralend uitzien. De top werd dus reeds uitgebreid getest en goedgekeurd.


Patroon: Tulip Dress/top - KaatjeNaaisels & With Love By Eva

13 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel! Mijn creatie met jouw stofje is ook klaar, moet alleen nog een fotomomentje vinden 😀

      Verwijderen
  2. Ik vind dit écht een pareltje!!!! Heb het nu op instagram, facebook en bloglovin voorbij zien komen ....en telkens MOET ik vertellen hoe moooooooi het is!!!!! xxx Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stofje is precies voorbestemd om Tulips te worden :) Héél schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh zo mooi! En dubbel-genieten nu dat er nog die mooie zomerse temperaturen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schoon! Inderdaad drie pareltjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!!! Dat er nog maar wat mooie dagen komen zodat ze het nog een tijdje kan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, echt geweldig met die paspel erbij! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen