donderdag 29 september 2016

Een beestige trui voor Jules

Met de herfst in aantocht draait mijn brein op volle toeren. Ik zie plots kleurcombinaties die ik deze zomer niet opmerkte en laat me verleiden door alle comfortabele, warme kledingstukken die ik op internet zie passeren.

Toen ik het beestenstofje zag voorbij komen op haar blog was ik op slag verliefd, maar de grote vraag was ... 'met welke effen stof zal ik dat nu combineren'. Ik dacht aan zwart, aan oker, aan petrolblauw maar toen kwam Yvette van Droomstoffen met een idee op de proppen. Groen!
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Groen is namelijk helemaal right on trend! Open Instagram maar eens even en je wordt rond de oren geslagen met wit-groen-zwart combinaties in het interieur, kledij enz.


De trui zat snel in elkaar en ik ben verliefd op de stofkeuze.




Uiteraard liet Jules me geen andere keuze, duimgaten mochten niet ontbreken.


Stoffen: Droomstoffen

12 opmerkingen:

  1. Schoontje! En met die duimsgaten ga je scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jules wil geen truien meer zonder duimgaten. Moet ik alsnog mijn naaimachine bovenhalen voor alleen die duimgaten πŸ™„πŸ˜„

      Verwijderen
  2. Zo mooi! Moest deze trui in de winkel liggen zou ik hem direct kopen. De combinatie met de groene tricot is meer dan geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor dit mooie compliment 😍!

      Verwijderen
  3. Dat ik deze mooi vindt zal je niet verbazen na mijn creatie met zwarte mouwen πŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Die was ook beestig mooi! 😍😍😍

      Verwijderen
  4. Heel mooi. Lekker stoer. En die duimsgaten zijn super 😍 ik snap volledig dat je punten gescoord hebt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Lekker stoer. En die duimsgaten zijn super 😍 ik snap volledig dat je punten gescoord hebt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik heb dat stofje hier ook nog liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad erg leuk gecombineerd! Hele toffe trui geworden.

    BeantwoordenVerwijderen