maandag 10 oktober 2016

Herfstnaaisel

Het is hier al een tijdje stil, 't was de schuld van de ziektekiemen. Daardoor raakten ook enkele naaisels nog niet op mijn blog. Tijd om daar dus verandering in te brengen.

Voor Jules maakte ik nog een heerlijk warme trui. Ik mocht het zwaluwstofje testen van Droomstoffen en heb gelukkig nog wat over om er nog iets mee te maken, hoera! 


Zoals jullie intussen van mij en Jules gewend zijn kan je ook bij dit exemplaar duimgaten terugvinden. 


Ik had ook nog een mooie oranjeroestbruinkleurige joggingstof liggen die ik ooit als coupon scoorde, ik vond het in deze combinatie heel herfstig staan.
Ook in deze trui heeft hij nog wat ruimte om in te groeien, zo kan hij deze trui al minstens tot aan de lente dragen.


Toen ik de trui aan Jules liet zien vond hij het maar helemaal niets, 'lelijk' om het in zijn woorden te zeggen. Gelukkig bleek dit achteraf aan zijn ochtendhumeur te liggen, oef. Hoe zat dat nu weer met de appel en de boom? 


Joggingstof zwaluwen: Droomstoffen

8 opmerkingen:

  1. Toffe combinatie! Dat ziet er een zalige herfsttrui tui!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! De combinatie met de joggingstof is heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik combineerde overlaatst dezelfde kleuren. Mooie keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke trui! Chance dat hij van gedacht veranderd is 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, gelukkig is hij er nog op teruggekomen want het is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Confronterend he, als je jezelf herkent in je kinderen ;-). Alleszins een prachtige trui!

    BeantwoordenVerwijderen