maandag 31 oktober 2016

Ruik ik daar een Give Away?

't Is weer zover. Tijd om jullie nog eens in de watten te leggen. Want dat doen jullie ook, met al jullie lieve complimentjes!

Ik merk het elke dag, die blog en Instagram van mij groeit netjes! Dankjewel!

De kaap van 700 volgers op Instagram werd al een tijdje geleden overschreden. 700, zevenhonderd ... slik. Daar word ik even stil van.

De afgelopen maanden spendeerden we veel tijd aan onze nieuwe keuken. En toen die keuken erin stond dachten we: daar horen nieuwe zetels bij (logica ahum). En bij nieuwe zetels horen nieuwe kussens. En toen die kussens af waren en ik ze echt super leuk vond dacht ik ... Misschien moet ik maar eens twee kussenslopen naaien en kado geven!



Voila, c'est ça. Binnenkort stuur ik twee kussenslopen op naar iemand van jullie. Deze slopen passen perfect op de kussens van Ikea maatje 65x40 cm (de versie die je op deze foto's te zien is, is een tikkeltje nipt aangezien ik rekende op formaatje 60x40, de versie die jullie kunnen winnen is aangepast naar het grotere formaat).
Deze keer dus geen Give Away van een stofje, omdat ik ook de niet naaiende volgers wil bedanken.


Wat moet je doen om kans te maken?


Volg me op één (of meerdere = meer kans) van deze kanalen en laat daar onder de Give Away-post een berichtje na:
Blog: http://b-naais.blogspot.be
Instagram: @b_naais + repost met de hashtag #giveawayb_naais
Facebook: https://www.facebook.com/bnaais/



Simple as that!

Meedoen kan tot en met 9 november, een onschuldige kinderhand zal beslissen.

Veel succes!

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kussenslopen, daar doe ik graag voor mee want zelf je wel-naaiende volgers hebben het soms te druk om die te naaien ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 700 volgers! Daar kan ik alleen maar van dromen 😉 En ik gun de anderen een kansje op de leuke kussenslopen omdat ik er zelf pas nieuwe heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk. ..ik waag graag een gokje en 700 whauwwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem mezelf al zoooo lang voor om kussentjes te maken en dat komt er maar niet van! Gefeliciteerd trouwens met de vele volgers. Zo ver zit ik nog niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 700 volgers �� en ik waag ook een gokje ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kussen kan ik hier echt wel goed gebruiken, dus ik doe graag mee! Proficiat met de blog, instagram enzo....die zo maar lekker verder :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw 700... Daar kan ik nog wat van leren :-) Enne blij dat ik er daar ook eentje van ben! Jij was er trouwens ook heel snel bij toen ik m'n blogje had opgestart dus dankjewel daarvoor! Heb nog een lange weg te gaan zo te lezen :-)

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte B-naais in huis halen, daar doen we graag aan mee!
    Het gaat als een lopend vuurtje, doe zo voort!
    Al die mooie kleren, stofjes,...zien voorbij komen; je mens zou er zelf aan willen beginnen ☺ Maar we zullen maar bij onze eigen leest blijven zoals het spreekwoord gaat.

    BeantwoordenVerwijderen