dinsdag 17 januari 2017

Giveaway alert: La Maison Victor

La Maison Victor en ik zijn twee handen op één buik/boek. Het magazine begeleidt me immers al van bij mijn prille naaibegin. De uitgebreide handleidingen en tekeningen zorgden ervoor dat ik zonder voorkennis keer op keer mooie kledingstukken kon afwerken. Het laat me bij elke editie opnieuw watertanden door de mooie foto's, ontwerpen en tips.

Ben je een beginner dan vind je zeker hier je gading. Maar ook ervaren naaisters kunnen hier hun ei kwijt. De moeilijkheidsgraad vind je duidelijk vermeld bij elk patroon. Handig nietwaar? 

Willen jullie dit zelf wel eens uittesten om te zien of ik jullie geen blaasjes wijsmaak? :) Dat kan! Ik mag van La Maison Victor een boek weggeven. In dit mooie boek vind je 15 jurken terug die eerder al verschenen in de tijdschriften en daarbovenop nog het patroon van de Jacky vest. Heb je dus één of meerdere edities gemist, dan is dit je kans om bij te benen. Ook voor de trouwe La Maison Victor-fans is het boek een must-have. 15 jurken mooi en duidelijk gebundeld, zeg nu eerlijk, dat zou toch niet misstaan daar bij u thuis?


Doe snel mee met de Giveaway en misschien rollen binnenkort bij jou de Harlequin-, Martini-, Jessy-, Rianne-, Blackjack-, June-, Rosa-, Jamie-, Lisan-, Trench-, Mary-, Elisa-, Estelle-, Emma- en Gracejurk vanonder je machine vandaan! Bovendien kan de Jacky Vest je outfit helemaal afmaken.

Hoe kan je meedoen? Simpel:
Volg de facebookpagina van La Maison Victor
Volg de facebookpagina van B-Naais
Volg de blog B-Naais
Laat een reactie na onder dit blogbericht zodat ik weet dat jij meedoet.

Wil je een extra kansje wagen? Doe dan ook mee via Instagram. Meer info vind je hier: https://www.instagram.com/b_naais/

Op vijdag 27 januari trekt de onschuldige hand een winnaar. Dan heeft u nog tijd genoeg om een mooie Valentijnsjurk in elkaar te steken! Succes!




47 opmerkingen:

  1. Oh, misschien wel de manier om me uit mijn naai-dip te halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit...echt nog nooit.. iets gewonnen met acties op of via Facebook maar toch waag ik opnieuw mijn kans want dit boek is inderdaad een musthave/ wanna have :-) dus bij deze op hoop van zegen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetgeen ik maak is meestal voor mijn dochtertjes, maar dit boek lijkt mij een mooie kans om me ook eens voor mezelf achter mijn machinetje te zetten. Zou leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga mijn kansje toch ook wagen, je weet nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Instagram: Check!
    Facebook: Check!
    Blogspot: Check!

    Dit boek zou ik wel een hele mooie aanwinst vinden. De Lora staat al op mijn to-do lijstje en daar mogen echt wel meer jurken bij voor mezelf. Nu maar duimen draaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wie weet. Dat moet een leuk boek zijn om in huis te hebben.

    groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou het was een hele toure om het te vonden maar ik hoop dat het me os gelukt. Lijkt mij erg leuk om het boek te mogen winnen😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal nieuw in blogland, zie nietzoperfect.blogspot.be
    Mijn zelfgemaakte jurkjes zouden dus helemaal niet perfect zijn, maar ik zou wel vol enthousiasme aan de slag gaan met dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooeeeeee, ik hoop zooooo dat ik dit eens mag winnen! *FingersCrossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga mijn kans wagen hoewel ik nooit iets win... cross fingers
    Want heb al vaak gedacht van "waw maar dat is kei knap wat ze gemaakt heeft!"
    Groetjes
    Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee. Super om al deze patroonjurken in een boekwerk te hebben!
    groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cool zo een boek met jurken lmv is voor mij althans het beste en handigste magazine dus ben nieuwsgierig naar het boek. severineborremans@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk, zo'n weggevertje... ik volg jou en LMV al een tijdje, dus bij deze waag ik m'n kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee! Zou een superfijn kado ijn, dat jurkenboek...!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil héél graag winnen... Ik ben dol op La Maison victor en draag graag jurken, ideale combo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier heeft La maison victor me ook heel veel geleerd. Ik heb alle tijdschriften sindsdien en heel wat losse patronen. Ook helemaal fan van de eenvoudige en goede uitleg en tekeningen!

    En haal toch wel wat inspiratie uit jou creaties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk! Ik waag ook een kansje hoor. Ik twijfelde al zo hard of ik dit boek toch maar ging aanschaffen. Mis toch nog wel een paar erg leuke patroontjes van LMV

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lelijk staan zou dat hier zeker niet doen :) Aangezien ik zelf alle LMV's heb zou ik het boek graag cadeau doen aan een naaivriendin, moest ik winnen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Net beginnen naaien en net LMV ontdekt...al die gemiste patronen in een mooi boek zou mij heel wat naaiplezier (en bijhorende naaifrustraties) opleveren...oefening baart kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sinds kort ben ik ook groot fan van LMV. Er staan dus vast patronen in het boek die ik nog niet ken. Ik volg je via bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik doe graag mee!! Al zoveel gezien en gehoord van lmv. Ondertussen zit ik met smart te wachten op mijn eerste editie. Hoe tof zou t zijn om direct alle jurken ter beschikking te hebben. Ik duim😊

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! Wat een mooie give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een fijne give-away! Ik doe maar wat graag mee, zeker enkele jurken in het boek die ik voor mezelf zou willen maken. Fingers crossed!

    Groetjes,
    Dorien S.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeker doe ik mee! Gaaf hoor! Enne je creaties.....een echte creabea!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yes, please :-)...net bezig met de astertrui :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe ook mee! Dan maak ik eens wat voor mezelf ipv voor de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil zeker meedoen, heb al 3 keer de Raven gemaakt en het is nu tijd om de andere jurken eens te testen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige start van 2017 en wat zou het heerlijk zijn om de gelukkige winnaar te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Al dikwijls getwijfeld om het boek aan te schaffen... wie weet lacht het geluk me toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit zou zoooo leuk zijn! Nog niet zo lang aan het naaien maar vind het zo plezant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee :) Mss komen er deze zomer dan wel eens jurkjes voor mezelf bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze wil ik wel. Ik heb niet ieder tijdschrift, dus de ontbrekende patronen voeg ik graag toe aan mijn collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik waag bij deze ook mijn kansje! Ik maakte tot nu toe vrij weinig uit LMV. Daar mag wel eens verandering in komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee! Het wordt echt tijd dat ik weer eens iets voor mezelf maak!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik waag ook graag mijn kans! Een jurk voor mezelf stond op het lijstje voor 2017, dus het boek zou hier zeker welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een gave actie!! Ik doe graag mee om deze te winnen������
    Groetjes Bertine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Op naar de Valentijnsjurk... Ook ik waag mijn kans om dit leuke boek te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Instagram, Facebook allebei gevolgd gedeeld, geliked. Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe heel graag mee! Ik leen de LMV tijdschriften van de bib maar zou super graag het boek thuis hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wil ook graag meedoen: ik ben eerder een broekenmadam, maar met dit boek ga ik me meer aan kleedjes wagen! (die ik kan aanpassen op lange-benen-maat)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauwwww wat een toffe wedstrijd!!! Ik zou zooooo graag eens winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh meedoen met een wedstrijd, vinden we altijd leuk. Wat een super leuke wedstrijd. Dank je wel dat je deze mooie prijs met ons wilt delen.
    Cross the fingers....

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ga ook een gokje wagen.
    Heb pas een machine gekocht en patronen met duidelijke uitleg in een mooi boek zou super zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een onwijs toffe prijs die jullie weggeven! Ik doe mee! Heb zoveel stofjes, weet veel leuks voor mijn dochter te maken maar heb voor mezelf te weinig inspiratie. Ik kan niet wachten tot de winnaar morgen bekend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gewoon omdat ik hier heeeeeeeel blij mee zou zijn want...
    Ik wil dit boek al heel lang, de huisjes erbij maken me niet bang ��
    Een kleedje hier, een kleedje daar...
    ik zou blij zijn, echt waar ��
    Als ik dit win kan mijn geluk niet op, ik word zot in mijne kop ��
    �����������������

    Groetjes,
    Leen Ruts
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen