dinsdag 3 januari 2017

Pinguïnfun

Ik maakte eerder al een winterpyjama voor Eline, ongeveer zo'n jaar geleden. Zoals verwacht wordt dit exemplaar steeds nipter, of de dochter steeds groter.

Een nieuwe slaapoutfit was dus zeker welkom. Deze keer zorgde ik voor een extra folieke aan de schouders. De pyjama maakte ik meteen een maatje groter zodat ze er lang van kan genieten.



De prachtige stof is er eentje van I Got Stripes en werd me toegestuurd door Pysselnabon. De bedoeling was oorspronkelijk dat ik deze stof zou gebruiken voor de Hoppe jumpsuit van Straight Grain. Helaas is het voor dit patroon momenteel wat te fris en bleef de stof maar roepen. Ik beloof dat ik het patroon alsnog gebruik wanneer het weer het toelaat :-).
De grijze boordstof kocht ik bij Pieke Wieke en past er perfect bij.



Stof: I Got Stripes - Pieke Wieke

5 opmerkingen:

  1. heel leuk stofje! En veel leuker voor een winterse pyjama dan voor een zomerse jumpsuit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een superpyjama!
    Perfect voor een winters dromenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ideaal pyjama gerief, goed dat je de schaar er toch inzette! Echt super mooi, en heerlijk comfy als je 't mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen