donderdag 2 februari 2017

Dé blogmeeting

Afgelopen zaterdag was het weer zover. 33 kakelende blogsters werden samengebracht door Davina van 'Woohoo By Davina' in Den Trol in Schoten.

Het werd een avond gevuld met nieuwe ontmoetingen, leuke babbels en toffe activiteiten. 

Eerst mochten we een ruilspel doen met stoffen, in elkaar gestoken door Stephanie van de stoffenwinkel 'Stoffenmie'. Ik kreeg een erg leuk katoentje toegestopt en heb al een paar bestemmingen in mijn hoofd, nu nog knopen doorhakken.

Vervolgens had Davina nog een quiz in elkaar gestoken. Zo eentje waarmee je de andere blogsters leert kennen, top! 

Het ijs was gebroken (als er al ijs was) en we tetterden en tetterden en tetterden. 

Kortom het was weer een gezellige avond, ik kijk al uit naar een volgende editie! 


Ten slotte nog een woordje dank voor mijn leuke prijzen: 
Soft Cactus, voor de kadobon;
Stoffenmie, voor de klantenkaart met kortingscode;
Solifantjes, voor de kortingscode voor een patroon;
De onbekende gever van het mooie stofje, wie-O-wie mag ik dankbaar zijn? 
En Davina, nog een dikke dikke merci voor alles!

Maart is het weer Sew Challengemaand ... hou dus zeker de blogs in de gaten! 

P.s.: Op Instagram en Facebook zagen jullie het al, het mooie boek van LMV werd in de wacht gesleept door Moonandstars294. Proficiat!


6 opmerkingen:

  1. het was daar idd precies weer heel plezant! benieuwd naar het vervolg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je weer te zien gehad hebben. Hoop volgende keer wat meer te kunnen babbelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat je er toch nog bij was last minute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je te leren kennen in Schoten! Ik hoop dat we een volgende keer opnieuw samen kunnen babbelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen