dinsdag 21 maart 2017

#dab

Van het restje stof dat overbleef na de Sew Challenge besloot ik een trui voor onze stoere 6-jarige te maken.


Een simpel patroon met een stoere touch. Ik ging voor de Mitch Sweater van La Maison Victor. De stof die ik voor buik en rug gebruikte, herken je misschien van  de Sew Challenge en komt van Stoffenmie. Voor de mouwen gebruikte ik stof van I Got Stripes. 


De zoon vindt de DAB-touch erg cool. Wat denken jullie? 


Stoffen: Stoffenmie - I got stripes
Patroon: Mitch sweater LMV

6 opmerkingen:

  1. De max! Ik vind de combinatie echt erg geslaagd, en alhoewel ik nog niet helemaal mee ben met de 'dab' hype, is het in ieder geval erg "in"!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tof en ik leer gelijk weer iets bij want ik dacht dat het deb was ipv dab 😂

    BeantwoordenVerwijderen