dinsdag 21 maart 2017

Peuterspam

Ongeveer een jaar geleden blogde ik over Babyspam. 2 vriendinnen van me werden toen voor de tweede keer mama en dat leek me het ideale moment om babydekentjes te maken. Ik was vanaf de eerste seconde verkocht aan die twee kapoenen. Intussen trakteren ze ons al een jaar met guitige lachjes, knuffels, speekselzoenen en haartjetrek.

Voor de eerste verjaardag van de oudste koddigaard maakte ik een vestje. Ik vergat in mijn enthousiasme een foto bij voldoende daglicht te maken ... Deze ene foto is dus alles wat ik heb. Excuses!


Voor de eerste verjaardag van het jongste pateeke maakte ik een kruippakje. Ik had een tijdje geleden al een aantal creaties in deze stof gemaakt en aangezien ik de stof maar niet beu geraak en het helemaal de smaak is van de mama van de jarige bestelde ik nog een stukje bij. 




Op naar de tweede verjaardag! Maar niet te snel 😊.

Stoffen: Droomstoffen en De Stoffenstraat
Kamsnaps: Kleur per meter
Patronen: La Maison Victor 

5 opmerkingen:

  1. als je nog kleuters zoekt om te spammen, ik ken er wel nog een paar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke peuterspam :-). De mama's en de kapoenen zijn er vast super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alletwee heel mooi! Dat tweede stofje gebruikte ik ook al voor een baby geschenkje

    BeantwoordenVerwijderen