dinsdag 4 april 2017

Blogtour Mairena - Mai Designs én Give Away

Sabrina van Mai Designs gaf me de kans een gloednieuw patroon te testen: de Mairena. Vol goede moed zei ik enthousiast "ja" en zo kwam ik in een geheim groepje van bloggers terecht. Spannend, heel erg spannend.
Beetje bij beetje werd het te testen patroon voorgesteld. En beetje bij beetje kwam het besef, een portefeuille ... dat maakte ik nog nooit, never, jamais. Beetje bij beetje begon ik dus ook te twijfelen of ik dit wel tot een goed einde kon brengen, want eerlijk is eerlijk, ik ben meer een kledingmadam.

Ik besloot mijn uitstelgedrag geen kans meer te geven en komaf te maken met mijn angsten. Ik scrolde tussen de vele foto's en uitleg en alles werd me steeds duidelijker. Ik ben er vooral van onder de indruk hoeveel werk er in een patroon kruipt. Want geloof me, wat voor ons blogtourbloggers in eerste instantie misschien niet 100% duidelijk was wordt het voor u wel! Sabrina neemt alle tips en vragen/opmerkingen mee in haar patroon zodat u er in 1-2-3 mee aan de slag kan.

Ik zocht ook een slachtoffer voor de portefeuille en kwam toen op een leuk idee. Wij hebben twee kinderen, inmiddels 8 en 6 jaar oud, die wij zonder schroom durven inschakelen om frietjes te halen in het frituur in onze straat. Zomaar schaamteloos.

Meestal geven we een envelopje met geld mee maar ziehier mijn ingenieus plan. De frietportefeuille!



Gemaakt van tafelzeil, voorzien op vettige vingertjes.

Met een spiekvakje zodat zeker niets van onze bestelling vergeten wordt. Vooral mijn Bickyburger niet.


Maar ook met een aantal verborgen vakjes, voor stiekeme bestellingen :-).



En een zakje voor het wisselgeld.


En uiteraard het vak voor het grof geld.


Sabrina voorzag in haar patroon meer vakjes voor allerlei kaarten, maar geloof mij, mijn visakaart / mastercard geef ik liever niet mee met de kinderen. Ik ging dus een beetje aan het hacken en besloot maar 1 extra vakje te voorzien. In het patroon zijn er ook veel andere varianten zoals een ritsvakje en horizontale kaarthouders. Je krijgt dus waar voor je geld!

Wil jij ook aan de slag en deze portefeuille maken voor je dochter / zoon  of stiekem voor jezelf? Dat kan, er is namelijk een volledig patroonpakket te winnen, inclusief stof van Lies LepetitLapinrouge! Kan je niet wachten? Goed nieuws, tijdens de blogtour kan je het patroon met korting aanschaffen. Neem snel een kijkje op Mai Designs voor meer info en deelname. Daar kan je ook de andere creaties bewonderen van de deelnemende bloggers.

Veel succes!

3 opmerkingen:

  1. haha, t is dat bij ons de dichtsbijzijnde frietuur op 15 km ligt (in het zuiden van Frankrijk een vlaamse frituur hebben zo dichtbij is natuurlijk toch wel luxe!) maar spijtig genoeg alsnog te ver om de kindjes erom te sturen, anders aapte ik je zeker na, schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee die frietportefeuille! Ziet er tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen