zaterdag 1 april 2017

Over juweeltjes en quality time

Zo af en toe op date met één van de kinderen, daar maken we graag tijd voor. 
Zo kwam het dat ik op 1 april, zonder zwansen, mijn Zahia-bon verzilverde. 
Eline en ik reden met enkele goede meezingers op de achtergrond naar Mechelen. 

De Zahia-shop is een ruime en modern ingerichte winkel met voor elk wat wils. Van parels tot houten kralen, veren, heel wat bling bling en zoveel meer. Alle benodigdheden om jouw unieke armband, oorbellen of halssnoer te maken.



Na een technische uitleg over het slotje en de kleurwijzer begon het praktische gedeelte.
Combineren en uitkiezen maar! Moeilijke keuzes maar we zijn er toch in geslaagd. 





Eline ging voor haar oorspronkelijke keuze, lichtroze en lichtblauw, waarbij ze combineerde met kwastjes en een ananas. Hoe 'mee met de trends' kan een 8-jarige zijn! 


Ze had zelfs nog een beetje tijd om een bijpassende armband te maken. Gelukzak :-).



Ikzelf keek ferm af van de 'juf', weliswaar met een paar kleine wijzigingen. Ik besloot voor koper te gaan, die keuze nam al minstens een half uur in beslag. Ik combineerde een ketting met pareltjes en ook een floshke.





Heel tevreden en ook een flinke duit armer aan al dat moois keerden we terug naar huis. 
Wij deden de basisworkshop maar er zijn ook workshops meer gericht op kinderen. Qualitytime én juweeltjes ... we hebben genoten met de grote G.


3 opmerkingen:

  1. ooh ziet er leuk uit! quality time en iets om waarmee je altijd terug kan denken aan die dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zulke quality time! Geweldig mooi gemaakt! En herkenbaar.... Mij overvalt de keuzestress al zodra ik een kralenzaak binnenstap. Zoveel moois....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof Geworden! Eigen juweeltjes, altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen