vrijdag 14 juli 2017

Tip voor doe-het-zelvers

Tijdens de soldenmaanden komt de gierige pin in me naarboven. Op zoek naar de goedkoopste prijzen en beste koopjes, van winkel naar winkel en ook het internet afschuimen, that's me.
Zo kwam ik een tijdje geleden een prachtig kussen tegen in de bakstenen winkel. In iets ruwere stof en frennekes aan de zijkanten. Ja zoiets zou hier niet misstaan dacht ik zo bij mezelf. Maar het prijskaartje dat eraan hing liet me besluiten het kussen braafjes terug te leggen. Zucht. 

Toen ik gisteren per toeval bij Kwantum terecht kwam en daar een promo van 2 placemats aan 2 euro tegenkwam met, jaja, diezelfde frennekes ging het van "ping". Ik naaide deze twee matjes gewoon aan elkaar en vulde ze op. Voila, zo simpel. Zo goedkoop. 2 euro en wat kussenvulling.




Meer moet dat toch niet zijn, nietwaar?

5 opmerkingen:

  1. En zo geraakt ons huisje weer knus en gezellig. Leuk dat je dit kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee en het kussen ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mo zo slim seg! Perfecte DIY! Soms moet je gewoon es outside the box denken.

    BeantwoordenVerwijderen